Bucurestean de-o viata caut masina de inchiriat pentru cateva zile



Am ales sa ma dedic muncii de teren: fotograf oriunde „loveste” inspiratia 


Sunt multe situatii ce implica o maturizare credibila in proprii ochi si apoi o revarsare vie asupra celorlalti. Deoarece sunt bucurestean de peste 10 ani, stiu ce inseamana sa privesti oarecum descumpanit latura turistica a capitalei Romaniei. Pe langa titlul „onorific” de cetatean al Bucurestiului, ma bucur si de o profesie foarte flexibila: fotograf. Calatoresc peste tot prin tara pentru a descoperi obiective turitice speciale. Job-ul meu implica imortalizarea locurilor care fac cinste capitalei si nu numai. Trebuie sa recunosc ca orasul care mi-a atins sufletul mai mereu este cel i care traiesc: Bucurestiul. De ce? Apoi, daca ies afara din casa fara aparatul de fotografiat, exista mari sanse sa pierd ocazia de a face o poza speciala. Firmele pentru care lucrez vor mai mereu de la mine fotografii speciale, care sa-si gaseasca loc rapid in brosuri, prezentari sau reviste de specialitate. 

De ce am ales sa scriu acest articol? Apoi, de mult am vrut sa subliniez legatura importanta dintre aparatul de fotografiat si mijlocul de transport avut la dispozitie. Ele sunt legate intre ele si ofera siguranta in timpul fiecarui drum. Un fotograf are nevoie de libertate de miscare. El trebuie sa ajunga rapid intr-un loc demn de fotografiat. In acest sens, nu strica sa stiti de unde puteti alege cele mai eficiente servicii de inchirieri auto in Bucuresti. Asa cum poate ati observat deja, in Bucuresti activeaza foarte multe firme rent a car. Toate incearca sa atraga noi clienti prin politici de promovare inedite sau cateodata mai putin reusite. Sa fiu sincer, mi-a fost destul de greu sa gasesc o firma rent a car cu care sa colaborez. De ce? Apoi, numarul mare de firme poate coplesi o persoana.


Cum am ales sa inchiriez fara probleme o masina in capitala Romaniei?




In 2015 imi pare ca numarul firmelor care ofera servicii rent a car in Bucuresti s-a dublat. Toti se erijeaza in profesionisti in domeniu, ce ofera cele mai bune masini spre inchiriere. Sa fim seriosi. In prezent doar accesul la informatii profesioniste va poate ajuta sa gasiti varianta optima de drum. Daca optati pentru servicii rent a car romanesti cu siguranta o sa gasiti varianta optima pentru nevoile dumneavoastra de transport. Eu unul colaborez cu o singura firma: AutoBoca. De fiecare data cand am inchiriat autoturisme de la aceasta firma cu capital 100% romanesc, am reusit sa ma bucur de experiente auto placute, lipsite de batai de cap.

Este foarte important sa aveti acces la o masina confortabila, care sa va ofere oportunitatea de a calatori cu usurinta dintr-un loc in altul. Eu am ales mai mereu o masina din clasa standard, deoarece acolo gaseam modele potrivite pentru activitati urbane fascinante. Fotograful din mine va recomanda sa colaborati cu aceasta firma deoarece va poate ajuta sa explorati Romania Autentica. Eu unul m-am simtit foarte bine colaborand cu AutoBoca rent a car. Din acest motiv, am si simtit nevoia de a recomanda serviciile acestei firme.

Postări populare de pe acest blog

Targoviste - un oras atemporal

Vlad Tepes, date biografice

Biografie Vlad Tepes